понеділок, 27 листопада 2017 р.

Тиждень толерантності








  1. Понеділок, 13.11.2017 р.- День теоретичних знань про толерантність.
    1. Організація лінійки, присвяченої відкриттю тижня толерантності ( Гринчак Н.В., Голик І.Л. , Бойко Л.Я., Копач Л.Р.)
    2. Проведення гри «6 чи 9?» 5-11 класи ( Голик І.Л.)
    3. Виготовлення інформаційних бюлетнів (учениця 10 кдасу Пітух Алла, 11 класу Орденас Мар’яна, Голик І.Л.)
    4. Організація випуску стінгазет учнями 8-11 кл. ( Бойко Л.Я., лідери учнівського самоврядування, , кл. керівники)
    5. Організація виготовлення колажів та малюнків учнями 5-7 кл. (Голик І.Л., кл. керівники)
  2. Вівторок, 14.11.2017 р. – Вчимося розуміти та поважати інших
  1. Заняття з елементами тренінгу у 4-Б класі: « Вчуся бути толерантним». Малюнок на тему:» Я і мої друзі» (Голик І.Л.)
  2. Заняття з елементами тренінгу у 4-А класі : «Вчуся бути толерантним», виготовлення «Поляни толерантності» (Голик І.Л.)
  3. Заняття з елементами тренінгу для учнів 3-А та 3-Б класів на тему : Долонька щастя» (Копач Л.Р.)
  4. Перегляд мультфільмів учнями 2-их  класів на тему толерантності, обговорення. (Голик І.Л.)

  1. Середа, 15.11. – День лідерства
    1. Організація веселих перерв, читання казок про відносини між людьми, людські чесноти учням початкових  класів (Бойко Л.Я., члени загону опікунів)
    2. Створення колажу лідерами учнівського самоврядування 5-7 кл.: « Мої лідерські якості»  ( Голик І.Л.,  Бойко Л.Я.)
    3. Заняття з елементами тренінгу на тему: « Лідер має бути толерантним « (Голик І.Л.)
  1. Четвер, 16.11. – День приємних емоцій та доброти
  1. Акція « Подаруй іграшку» (Бойко Л.Я., лідери учнівського самоврядування, члени загону опікунів)
  2. Флеш-моб «Створи гарний настрій вчителям» ( Бойко Л.Я., лідери учнівського самоврядування),
створення плакату «Толерантність» вчителями, обговорення проблеми толерантності в межах школи
(Голик І.Л.)
  1. 4.Тренінгове заняття для учнів 6-их класів :
« Спілкуємось толерантно»  (Голик І.Л., Копач Л.Р)
  5. П»ятниця, 17.11. 2017 р. – День обіймів
   1.1.  Акція «Дружні обійми-  знак підтримки і любові» (Бойко Л.Я., лідери учнівського самоврядування).
    1.2. Організація виставки стінгазет, колажів, малюнків, дитячих робіт ( Голик.І.Л., Бойко Л.Я., Копач Л.Р.)
    1.3.. Лінійка з метою підведення підсумків тижня толерантності (Гринчак Н.В., Бойко Л.Я., Голик Л.Я., Копач Л.Я.)

Немає коментарів:

Дописати коментар